ett ögonblick


Dag 8 och jag ska skriva om ett ögonblick, jag har fått tänka lite på vad jag ville skriva om här. Men kom fram till att jag vill skriva om mig och min pojkvän, ett ögonblick som har varit det bästa under vår tid tillsammans.


Ni vet ju redan att vi var vänner från och till två år innan vi blev tillsammans. Jag fick göra slut med min dåvarande pojkvän när jag fick veta att han ville vara med mig.



Vi hade aldrig kysst varandra innan. Så vi blev tillsammans den 3'e April 2010, men vi kunde inte träffas förrens den 12'e April. Jag vet inte hur datumet har fastnat i min skalle men det har det och jag är glad för det. När vi äntligen täffades då den 12'e så kändes det så konstigt, liksom vi var tillsammans men haft ett annorlunda förflutna med varandra, så det var så spänt och ja, ganska töntigt nu i efterhand.

Under hela tiden den dagen så kysstes vi inte en endaste gång. Inte förrens han skulle lämna mig på bussen, han fick brottom hem, för hans syster eller bror ringde efter honom. När vi var påväg till stationen så var jag så sur för jag hade väntat hela tiden på att han skulle kyssa mig. Så när vi kom under bron vid björnekullaskolan så orka jag inte vänta mer. Så jag bara tvärstannade och kysste honom. Hahah man märkte att han blev chockad.



Detta är det finaste ögonblicket i vårt förhållande för det var ju vår första kyss och att jag minns det så väl tycker jag bara är kul. Andra jag kysst/pussat har jag ingen aning om när det har varit äns, så ja.. det känns speciellt.




Kommentarer
Postat av: Bambi

Sv: Haha, aw. Du kunde alltid kollat på FB eller BDB efter min blogg ,står där xD

2010-12-03 @ 14:58:12
URL: http://bambifuckface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0