min dag, toy story 3 helt otroligt..


Redan dag 6 på denna listan! och idag handlar det om just min dag.


Mellan klockan 8-14 var jag hemma och tog hand om min söta lilla voffe som heter April för er som har missat det. Sen kom min pojkvän hit, så mös vi med en film som han hade tagit med sig, nämligen Toy Story 3, i mina ögon var det en besvikelse, hade förväntat mig mer från filmen, att den skulle vara rolig och sånt. Inte ha skrämmande dockor och apor som kommer få alla småbarn att gråta...






När mina barn vill se denna i framtiden, kommer jag hoppa över dessa scenerna, även andra scener där bebisen är med, så äckligt!!!

Sen tog jag och älsklingen bussen, men jag hoppade av på väla medans han åkte vidare hem. Där handla jag julklappar med Louise, hittade en jultröja och nyårs tröja till mig själv. Nu har jag precis slagit in alla julklappar och färgat håret, väntar på att det ska torka, sen kallar sängen och en dag i skolan!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0