mina julklappar ♥



Hejsan på er, och God Jul!
Har öppnat alla paketer idag, så tänkte snabbt skriva vad jag fick för något :)

- Locktång (stod högt på önskelistan!)
- Thomas Sabo berlock
- Presentkort 200/H&M
- Godis (av lillebror)
- Parfym
- Halsband
- Armband
- Gunga till mina fåglar
/// Har ju glömt säga jag köpte en kompis till Bianca igår, Han är gul och heter då Columbus///


Sen vad jag har fått av min kompis Louise:

- Tröja som är av spets/svart (ni fattar)
- Tröja att ha under/svart
- Smink


Och ni vet ju redan vad jag fick av min pojke!
VAD FICK NI? :D


Kommentarer
Postat av: Sussi

ohh nice! :D

Har du prövat locktången? vad den bra?^^

2010-12-25 @ 16:11:43
URL: http://cafequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0