Undulat i julklapp av pojkvännen





Tänkte informera er om att jag och min pojkvän bytade julklappar i lördags. Kan kort och gott säga att jag har världens bästa pojkvän, för han gav mej precis det jag önskade mig! Nämligen en undulat, den är bara 8 veckor och ja det är den som är på bilden. Jag vet inte om det är en pojke eller flicka. Men känner på mig att det är en liten flicka så hon heter Bianca, ska leta efter en kompis till henne!! :)


Jag fick även:

- 2 par öromhängen
- Sex and the city 2 (filmen)
- läppsyl (behövdes!!)
- Ring från Lindex (som någon snott från mig.. dock tog han fel färg och storlek! haha)



Kommentarer
Postat av: sandra

kolla på vaxhuden ovanför näbben (vet ej om det syns när de är så små) men på honan ska den vara beige och på hanen blå om jag inte minns fel :)

2011-01-06 @ 19:24:09
URL: http://sandraluukinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0