blir nog inget bloggande imorgon



( står ju lagom böjt, hahahah )

Hejsan! Tänkte skriva ett litet inlägg nu innan jag ska sova, har ju skola imorgon så får lägga sig i tid.. Dessutom sänds ju inte Jersey Shore ikväll, då har jag ingen anledning att vara uppe mer heller. Kollade ju på premiären av 16 and pregnant säsong 3. Tyckte det var bra, en massa som hände. Är det bara jag som tycker Farrahs mamma e störd? haha, verkar inte vara de minsta lilla rätt i hennes skalle..

Förmodligen kommer jag inte blogga något alls imorgon, tyvärr. För att så här ligger det till



Så vi får se om det blir något inlägg, kan ju hända att det med Louise & Emma aldrig blir av. Men det hoppas jag, för vi har alltid roligt ihop. Godnatt på er mina kära läsare, sleep tight! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0