Dag 1


Jaha då börjas mitt 30 dagars skrivande, första dagen handlar om att man ska presentera sig. So here we go.

Jag heter Matilda Sandra Jönsson Nilsson och är född den 15 september 1993, alltså är mitt stjärntecken jungfru. Jag bor och går i gymnasie här i helsingborg. Som person är jag vell ganska glad och framåt, förutom mot folk jag inte tycker om eller inte har lust att lära känna. Jag är ganska kräsen och dömmande, jag dömmer även mig själv väldigt hårt. Jag tycker själv att jag är för mycket ibland, jag gillar uppmärksamhet och tar gärna för mig. Men mot människor jag inte känner så brukar jag oftast vara tillbakadragen och väldigt granskande.



- Jag själv tycker att jag har den bästa humorn i hela världen och alla andra i hela världen säger att min humor är det sämsta som finns. haha!

- Jag älskar att byta hårfärg och förända mitt utseendé. Just nu har jag rött hår och trivs askalas i det! Men ibland får jag mina ryck och vill byta hårfärg, men ska försöka att hålla mig till rött så länge det går. För jag älskar det!



- Jag har valt media/expo som gymnasie inriktning, ibland känns det rätt och ibland inte. Jag har väldigt svårt att bestämma mig för vad jag egentligen ska tycka x)

- Sen så älskar jag min pojkvän och mina vänner, och djur, naawwe.

- Sen har jag en stor kärlek till bebisar, jag vill ha många barn. Sju hade inte suttit fel, 5 pojkar och två flickor. Ska önska mig det av tomten om några år.



- Jag blir väldigt lätt arg och kan hända jag får mina utbrott då och då. Men än sålänge har jag varit ganska duktig på att inte hamna i slagsmål, däremot har jag slått en tjej en gång. Trevligt trevligt. Ska inte upprepas, det är inte bra. Man ska vara duktig och sköta sig!

- Mina intressen är då att spela wow, eller inte... Jag hatar wow. Och är glad att jag inte är tillsammans med en wowgeek, hihi! Nej men mina intressen är att handla upp mitt underhållsstöd från pappa på två dagar, träffa vänner, träffa min pojkvän och nörda facebook/frontierville.

Det var allt jag kunde komma på som tycktes passa i en presentation av mig. Dag 2 imorgon mina vänner! Nu ska jag kila iväg och kolla på idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0