Mot Lindex!

Snart bär det av med tvåan till praktiken slutar som sagt 16.00 och kommer vara riktigt trött nä jag kommer hem. Sedan jag fixade ihop min nya blogg så har jag varit så bloggsugen, men inte haft något att skriva direkt. Så måste vell hitta på lite saker och inte bara sitta hemma, så kanske det händer något i bloggen någongång.



Detta är ifrån när jag var och såg Kent i malmö, dock är det inte mina filmer. Jag stod nästan längst fram vid scenen, hade tre personer framför mig, och som om inte det var bäst nog. Så stod jag framme vid Jocke Berg, så hade nästan bästa platsen! Tycker synd om de som hamnar långt bak. Ha en bra dag tills vi hörs igen! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jo, ja jag antar att det är en fördel haha xd

2010-10-26 @ 09:51:57
URL: http://theonetheonlytheemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0