vad gör jag på Lindex?


Nu är jag hemkommen från Lindex, har fått ändra om på barnavdelningen idag med Kajsa. Det har varit lugnt och skönt för min del, jag har inte behövt stressa eller så på hela dagen. Däremot har jag en hemsk ryggvärk nu efter allt. Aja, det är sånt man får ta. Vad får man egentligen göra som praktikant i en klädesbutik då?
Det jag får göra är att:

Så det finns en hel del att göra som praktikant, jag är aldrig sysslolös och har väldigt roligt på praktiken faktiskt. Jag trivs där något så enormt att jag kommer definitivt söka dit till våren. Ska prata med Annika som är min "handledare" om det finns plats för mig där när vårpraktiken kommer. Jag kunde verkligen inte ha hamnat på ett bättre ställe. Imorgon jobbar jag mellan 10.00-15.00 så komme ju inte blogga under den tiden som ni nog redan har listat ut. Det böev en hel del text märkte jag, men är så skrivsugen!

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha ni måste sett ut som retards haha nej men xd. Men hallå helgen typ v. 45 när skolan dragit igång igen kan du då? :P

2010-10-26 @ 21:23:55
URL: http://theonetheonlytheemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0