dag 4



Mitt mål jag har just nu är att operera min näsa när jag fyller 18år. I sommar hade jag tänkt slita som ett djur, så jag har pengar till det. Har hittat en klinik i Stockholm som verkar riktigt bra, de heter Nackakliniken.



(före och efterbild från en kund från nackakliniken)

Många tycker nog jag är korkad och dum som har detta som ett mål. Men jag har aldrig gillat min näsa och alltid känt mig obekväm för att den ser ut som den gör. Jag tycker att om man har något man verkligen känner att man inte kan leva med, varför då inte fixa det och sedan må bra? :)


Ett annat mål jag har är såklart att ta studenten med minst godkänt i ämnena, tänker inte ha ett endaste ig! Jag ligger på G - Vg nivå i de flesta ämnen jag har. Förutom idrotten, men det ska jag ta tag i nästa vecka :)



Min dröm är att direkt få ett arbete när jag gått ur gymnasiet, och just nu tycker jag det faktiskt känns ljust på den fronten, men det är ett bra tag kvar. Så får se hur det kommer bli i framtiden, vill ha ett jobb direkt så man kan flytta hemifrån någongång!






Kommentarer
Postat av: Sussi

oj vilken skillnad! :o man börjar ju fundera... ;o

2011-02-03 @ 22:20:55
URL: http://cafequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0