FYNDAT TVÅ STICKADE





Stog och höll dessa i handen idag, men jag lät dem vara kvar (blogga om dem igår/förrgår)Tror de får följa med hem någon annan gång. Känner inte att jag har något att använda dem till trots att de är sjukt snygga. Några tips?

Istället fick två stickade koftor flytta in i min garderobfamilj. Koftorna är exakt likadana bara det att jag tog i två olika färger, en blå och en vit. Kunde inte bestämma mig. Var väldigt nära att den vita blev utbytt mot en röd istället. Alla färger som fanns var så grymt snygga. Och en kofta kosta endast 49:- Vilket är sjukt billigt!


(koftorna finns tyvärr inte på bild på ginatricots hemsida)




Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

:O Trist! idioter det finns :(

2011-02-17 @ 23:23:41
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0