32 frågor om mitt 2010! :)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Det tror jag att jag gjorde! :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Hehe, nej det kan jag inte påstå att jag gjorde.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Japp en av mina närmsta vänner blev mamma till en söt liten flicka!



4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej
5. Vilka länder besökte du?
- Danmark, wooaw jag vet att det är coolt!
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
- Roligare
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- Den 3/4 ♥ då jag och min pojke blev tillsammans :)
8. Vad var din största framgång 2010?
- Jag slutade äta griskött i Mars och har varit grisfri sedan dess!



9. Största misstaget?
- Kan inte komma på något
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Jag avslutade året med att ligga hemma och vara sjuk.. Jag har nog skadat mig ja.
11. Bästa köpet?
- Min älsklings armband som var ett helvete att skaffa fram! :)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Min pojke och kläder skulle jag kunna tro.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Alla presenter jag fått av min pojke, och inte att förglömma mina två konserter jag var på. Såg Kent i malmö och på Sofiero. Det har verkligen förgyllat mitt år!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Jag vågar nog säga alla Kents låtar, hihi (a). Och såklart The Scientist. Monster med Lady Gaga.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-
Det vet jag inte, det är vell både och skulle jag tro.



16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Jag har ingen aning
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Varit sur och elak, eller?
18. Hur tillbringade du julen?
- Jag var hemma med min familj :)
19. Blev du kär i år?
- Jag var redan kär, men man kan säga såhär istället. Jag fick min kärlek!
20. Favoritprogram på TV?
- Teen Mom, 16 and pregnant. & Jersey Shore



21. Bästa boken du läste i år?
- Jag började läsa på en bok, men jag läste aldrig klart den..
22. Största musikaliska upptäckten?
- Kent var ju min upptäckt 2009, alltså på riktigt. Visste ju om dem sedan innan, men de fånga inte mitt intresse fören 2009, och de har hållt i sig. Så ingen upptäckt under 2010 (a)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Ja, jag fick Sara Jessica Parkers nya parfym som är Sex and the city, eller ja ni fattar. :)
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Inte vad jag vet
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- På min självaste födelsedag var jag i skolan, tror jag x). Men firade med familj och pojkvän hemma hos farmor och farfar sen på helgen :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Det finns det alltid,
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Inget vidare, men på bättringsväg!!



29. Vad fick dig att må bra?
- Min pojke, musik och vännerna på ett hörn oxå.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Min pojke är min kändis.
31. Vem saknade du?
- Ska vell inte ljuga, så får vell erkänna att jag saknat min pappa ibland, men det är som det är.
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Jag har nog inte träffat några nya människor detta året som jag hållt kontakt med, så jag får faktiskt lov att säga ingen.



Kommentarer
Postat av: emmi

vad roligt att du är med matilda :D

2011-01-03 @ 01:25:39
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0