från bildlektionen






Här har ni vad jag höll på med på bildlektionen! Alla fick varsett huvud som vi skulle spraymåla och sen dekorera och använda ståltråd för att skapa något som betydde något? Jag gilla inte uppgiften, tyckte det var läskigt. För gubbarnas hår kändes som riktigt och ja, jag förstår inte vad man kan få för betyg för en sådan här sak? Vi var tvugna att göra den och tvugna att ha ståltråd, så jag bara kladda ihop något x)



En bild på min kompis Susannas gubbe (silvriga) och då min. Jag vill bara passa på att tacka gud för att vi inte har bild lektioner mer!! För nu har jag istället ett ämne som heter Skapande Dramatik, mycket bättre kan jag lova er. Vill aldrig tillbaka till de hemska bild lektionerna.. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0